برندها 2017-08-05T17:46:34+04:30

در توصیف کمپانی تروچیلو فقط کافی است تا درباره قهوه اسپرسومان صحبت کنیم و برعکس.

این قهوه نام ما را یدک می کشد و ارزشهای ما در آن نهفته است، ما همان قهوه مان هستیم.داستان ما بیش از ۶۰ سال پیش با اشتیاق و علاقه شدید پدرم “چزاره تروچیلو” شروع شد.از دوران کودکی تا به اکنون در رایحه قوی و سرمست کنندهقهوه نفس کشیده ام.آن مردمان خنده رو، آن احساس، آن دستان پرمشغله، همگی در اطراف من تا به امروز الهام بخش شور و عشقی شدبرای “قهوه اسپرسو” که اکنون سنت خانوادگی بزرگی برای ما به شمار می رود.امروز، با همان اشتیاقی که در شروع داشتیم به کار خود ادامه می دهیم و هدف مان نه تنها فروش قهوه ای با کیفیت بالا،بلکه گسترش فرهنگ اسپرسوی ایتالیایی است.این هدف مشترک همه افراد در تروچیلو است.اشتیاق و اراده ما پایه و اساس مراقبتی است که در سرتاسر فرآیند تولید و بازاریابی از دانه قهوه تا فنجان قهوه داریم، تا اطمینان حاصل کنیم که مشتری هایمان زمانی که طعم کوچک این شور و عشق خالص را به مشتری هایخودشان تقدیم می کنند، بتوانند در این افتخار و سربلندی با ما شریک باشند.خوشحالیم از این که می توانیم ارزش های زندگی ایتالیایی را به بازار بین المللی عرضه کنیم.

ماتئو تروچیلو                   
مدیر عامل و مالک کارخانه تروچیلو ایتالیا

در تابستان سال ۱۹۷۷، اولین شارژر باتری برای صنعت خودرو، کارخانه تازه تاسیس را ترک کرد. کارآفرینان جوان می دانستند که شارژر خوب به فروش می رسد و در واقع، آنها خیلی خوب فروخته اند. با اشاره به اولین محصول خود، بنیانگذاران شرکت خود را “RST” نامیدند، با مراجعه به مراحل الکتریکی R، S و T.یک دوست ایتالیایی به نلسون سرا یکی از بنیان گذاران کمپانی گفت فرهنگ قهوه دارای ریشه های عمیق در پرتقال است اما همه ماشین اسپرسوها در ایتالیا ساخته می شود چرا یک ماشین پرتقالی شروع نمی کنید؟ نلسون سرا و دوستان خود جوان بودند از این حرف الهام گرفته و شروع کردند در سال ۱۹۸۰ تولید ماشین آلات اسپرسو آغاز شد،fiamma متولد شد.

ماشین آلات اسپرسو ی فیاما یک موفقیت فوری بود. از کافی شاپ های کوچک تا کافه های پیشرفته، روستاها تا هتلهای زنجیره ای ، بازار به نظر می رسد که منتظر دستگاه های فیاما بوده است. در پایان دهه ۸۰ میلادی، فیاما در بالای بازار دستگاه های اسپرسو در پرتغال بود.

چه چیزی فیاما را موفق می کند؟

این کیفیت است، ما می گوییم. از ساعت اول بنیانگذار فیاما اعتبار محصول را اصرار کرده است. این ویژگی شرکت به طور رسمی شناخته شده بود زمانی که فیاما اولین شرکت پرتغالی برای رسیدن به گواهینامه کیفیت ISO 9000 در سال ۱۹۹۳ شد.